Strony

czwartek, 26 lipca 2012

Torba idealna

Duża, pojemna, bez zbędnych kieszeni, zamków czy guzików- taka jest właśnie moja torba idealna.
Nigdy nie korzystam z tych wszystkich przegródek i kieszonek, zawsze i tak wszystko ląduje na dnie torby ;) Jedna, zewnętrzna kieszonka na komórkę, klucze i drobniaki jest w sam raz!
Tutorial na taką moją torbę idealną znalazlam kiedyś na moim ulubionym szyciowym forum, instrukcję wydrukowałam i czekała na swój czas.
Jej czas nadszedł gdy podczas ostatniej wizyty w Ikei znalazłam cudny materiał, w sam raz na mojego wymarzonego torbiszonka.

Tak oto powstały trzy torebki, jedna dla mnie, a dwie dla kogoś kto lubi podobne klimaty.

Ktoś chetny?
Torebki powedrowały na Artillo.
Zapraszam









I jeszcze jedna sprawa.
Chciałam podziekować ogromnie wszystkim osobom,które ustawiły się w kolejce do mojego cany. Jestem wzruszona i zaskoczona ilością wpisów i komplementów.
Staram się odwiedzać wszystkie Wasze blogi, ale chwilkę to potrwa. Predzej czy później jednak możecie spodziewać sie mojej wizyty u Was :)

Buziaki
Agata

42 komentarze:

  1. omg, kusisz tymi torebkami:)śliczne sa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dokładny opis torby wraz z cena tutaj:
      http://www.artillo.pl/shop/magiczneatelier.html

      Zapraszam :)

      Usuń
  3. Takie torby właśnie lubię najbardziej, super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają!
    A wiesz, że w ostatnią sobotę w IKEII kupiłam identyczne materiały?:D Również z przeznaczeniem na takie torby! Jeszcze dodatkowo zakupiłam materiał w grube pasy granatowo-białe:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Agatko gratuluję powodzenia candy, które mnie wcale nie dziwi ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne te torby, zwłaszcza czerwona:)))
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. torby są fantastyczne i uszyte z na prawdę ślicznych materiałów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te torby:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Agato!

    Torby są urocze w swej prostocie! Czerwona mnie dokumentnie zauroczyła!
    Ja dopiero uczę się szycia, ale marzę, że kiedyś uda mi się nauczyć tworzenia takich pięknych rzeczy!!

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ABily- dziekuję Ci bardzo za odwiedziny i miłe słowa :)

    manita- takie są najlepsze :) dziękiuję za odwiedziny!

    paulina mleczko- Paulinko widziałem tez ten w grube paski, ale spłukana byłam ;) I wzięłam tylko to co niezbędne hehehe. Szyj , szyj i pokaż co stworzyłaś z tych paseczków:)
    Ps. Ikea to nam powinna coś placić za reklamę, albo przynajmniej materiały gratis dostarczać raz w miesiacu ;)

    Izuś- Dziękuję Ci bardzo

    Wiola- Dzięki Wiolu :)

    Maryś- Dziekuję Ci Maryś

    scraperka- Bardzo Ci dziękuję :)

    Pani Motylkowa- No materiały to juz nie moja zasługa, za resztę komplementów wielkie dzięki :)

    lejdi.ana- Dziękuje Ci za wizytę na moim blogu i za ciepłe słowa

    PAKMA- Dziękuję bardzo!

    Gosia-Stare Pianino- Dziękuję Ci Gosiu

    kasica53- Dzięki Kasiu, faktycznie jak się na te paski patrzy to zaraz mi się plaża marzy :)

    Marakyo- Kochana te torby to naprawdę nic skomplikowanego. Szyłam torby pierwszy raz ( nielicząc takich zakupowych) i poradziłam sobie bez większych problemów :) Trzeba tylko spróbować, a potem już idzie z górki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo, torby klimatycznie plażowe. Uwielbiam takie przepastne torbiszcza na wszystkie niezbędne drobiazgi. Ja tez takie lubię, bez zbędnych kieszonek, jedna w środku, bo reszty i tak nie wykorzystam. I co ciekawe, w każdej torbie w której mam kieszeń na komórkę nigdy nie jest ona wykorzystywana zgodnie z przeznaczeniem, a komórka leży sobie gdzieś na dnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda że dopiero teraz pokazujesz te cuda - jutro wyjeżdżam nad morze na urlop akurat by si e taka torba przydała:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewno nad morzem kupisz jakąs piękną :) No dobra może nie aż tak ładną :P
      Udanego urlopu życzę, dziekuję za odwiedziny i miłe słowa :)

      Usuń
  13. Piękne torby. Takie i w moim stylu. U mnie takich pod dostatkiem. To chyba już mała mania... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze letnie torby! Faktycznie idealne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne torby:) Z wielką chęcią nosiłabym taką:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie Ty masz zdolności! Prześliczna torba i nie tylko :) Cudnie! Dla samej torby można wyjść z nią na spacer :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne te torby. Bardzo mi się podobaj :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna !! a kokardka dodaje uroku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już nam nie dodawaj, jeszcze nie mamy 30tki:P Mam dla Twoich zdolnych rączek kilka fajnych zamówień:) niestety nie na torby;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja z tą 30-stką to już tak na zapas :)
      Co do zamówien jestem do dyspozycji, obyś mi tylko znów ubrań nie kazała przerabiać :P
      Buziaki :)

      Usuń
  20. Piękne te torebki Agatko, zwłaszcza ta "morska" :)))
    A powodzenie candy u Ciebie to normalna sprawa, czyż nie???
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne torebki, zwłaszcza czerwona:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiekna jest ta torba, ja uwielbiam paseczki i uwazam ze twoje "proste" połaczenie jeste najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej!Idealne są pod każdym względem.Aż chce się, aby lato trwało zawsze:)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne te torby! :) I takie wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Trafiłam tu przez przypadek i już zostaję na stałe. Te torby są fantastyczne !!!
    Zapraszam również do mnie
    http://szkatulka-emi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne te torebki! Mogę też coś podobnego sobie uszyć? :)
    Zapraszam i do mnie - głównie szyję zabawki, ale mam też w planach inne przedsięwzięcia :) O, tutaj http://logozabawki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepadłam, taką torbę muszę mieć inaczej się uduszę :D

    OdpowiedzUsuń
  28. te torebunie są świetne - bardzo mi się podobają mimo że ja z tych, co to lubią duużo przegródek i kieszonek ;) jednak mam na to sposób - torebkowy organizator, który przerzucam z torby do torby - w nim wszystko jest poukładane, ma swoje miejsce, a jak mi przyjdzie ochota zmienić torebkę, to tylko seregatorek siup i gotowe :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne torby - warto taką mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  30. stylowa! powinnaś szyć torby, a dorobisz się fortuny :)

    OdpowiedzUsuń