Strony

niedziela, 23 grudnia 2012

Maszyna schowana w szafie czyli ogłaszam Święta :)

Dziś o drugiej w nocy skończyłam szyć ostatnie swiąteczne zamówienie :)
Najwyższy więc czas ogłosić Święta, a co za tym idzie kilkudniowy odwyk od maszyny ( a to się przyda, bo nie uwierzycie, ale po głowie biegają mi już pomysły na wielkanocne zające :P:P). Ogłosiłam więc wszem i wobec ( żeby mnie rodzinka pilnował), że do końca roku maszyny nie ruszam :)

Dziś wpadam tu na chwilkę przedstawić aniołka tildowego, którego uszyłam jakiś czas temu, a który znalazł przemiłą właścicielkę na światecznym kiermaszu w Chorzowie. 



Mam do pokazania jeszcze kilka tild w świątecznym wydaniu, ale w zwiazku z tym, że to prezenty, prezentacja nastąpi dopiero w Święta :)

Kochane- chciałam Wam życzyć cudownych Świąt, oby były takie jakie sobie wymarzyłyście. W gronie najblizszych, w atmosferze radości, miłosci i spokoju.
Jedzcie, pijcie, śpiewajcie i odpoczywajcie, a po Świętach wracajcie z kolejnymi pomysłami, cudnymi przedmiotami i inspiracjami :)
Zdrowych, Wesołych Świąt!!!

Buziaki
Agata

17 komentarzy:

  1. Dziękuję i życzę zdrowych radosnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnych świąt Bożego Narodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt :)

    ps. śliczna anieliczka :) ja właśnie przed chwilą skończyłam też szyć ostatnią lalę - akurat na choinkowy prezent dla mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. radosnych i rodzinnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko dla Ciebie i Twoich bliskich- Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta groszkowa panienka!
    Agatko życzę Ci zdrowych i spokojnych świąt! Co by Ci Twoja Siostra przepysznych specjałów przygotowała:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko,
    życzę Ci zdrowych, spokojnych i szczęśliwych Świąt:)
    przepełnionych pięknymi zapachami i smakami:)

    Ściskam Cieplutko!!:)
    Ola z pasjitworzenia:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko, radosnych i pełnych spokoju dni najbliższych :) z dala od maszyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknych świąt Ci życze, Agatko! Niech będą cudowne!♥
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowych i spokojnych Świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych!
    P.S. Piękny anioł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałych, magicznych świąt wśród najbliższych. Wielu łask od Bożej Dzieciny, ciepła miłości i wzajemnej życzliwości!!!

    OdpowiedzUsuń