Strony

czwartek, 11 kwietnia 2013

Kolorowe girlandy

Miesiąc minął od ostatniego postu ;/
A w raz z nowym postem przyszła wiosna, co potwierdzają nasze miejscowe bociany, które wczoraj wróciły do domu :)
Po Świętach maszyna na chwilkę poszła w kąt. Ta chwila już minęła i wracam do pracy. Na początek powstały kolorowe girlandy, które uszyłam przy okazji tworzenia tutka na mojego drugiego bloga. Tak, tak, na pierwszej lekcji praktycznej będziemy szyć takie oto drobiazgi :) To już po weekendzie :)





Tymczasem słonka życzę

8 komentarzy:

  1. No tak, czas szybko leci, a zwłaszcza jak ma się nawał obowiązków :) jednak z pogodą jaka ostatnio była za oknem, to chyba nawet lepiej? :)

    Na pewno skuszę się na girlandy :)

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do siebie :)
    http://alicepodrugiejstronielustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ta neibieska urocza :) i czekam w takim razie na posty na drugim blogu :)
    a nóż się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Girlandy świetne, zwłaszcza ta niebieska :) Chyba skorzystam w tutoriala i uszyję takie mojemu synkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ja poproszę w fiolecie lub różu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Girlandy śliczne !
    Ta niebieska jest nawet prześliczna i piękne foteczki.
    Bardzo lubię do Ciebie zaglądać !

    Pozdrawiam,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne girlandy. Lecę na drugiego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ponoć większość kobiet spośród czerwonego i niebieskiego wybierze właśnie ten drugi mężczyźni zaś odwrotnie. Dziś gdybym miała wybrać którąś z tych dwu girland zdecydowałabym się na czerwoną :P sama nie wiem czy to przez to, że jestem "męska" czy może dlatego, że tak bardzo tęsknię za ciepłem, truskawkami i czereśniami :) pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń