Strony

środa, 30 stycznia 2013

I jeszcze jeden i jeszcze raz...

Dziś chciałam złożyć najlepsze życzenia mojej siostrze Magdzie K, która obchodziła niedawno swoje kolejne 18-te urodziny ;) a dziś świętuje 4 rocznicę swojego bloga. Magduś wszystkiego najlepszego, i wiele kolejnych, świetnych przepisów do wypróbowania!!!! I pamiętaj, że młodsza siostra zawsze chętnie popracuje jako tester w twojej kuchni. Zapraszam na pyszny blog Magdy !!

Dzisiejsza pogoda za oknem spowodowała, że na nowo zatęskniłam za zimą :)
Każdy kto może niech dziś z domu nosa nie wychyla- dobrze radzę. A jeśli już trzeba wyjść to kalosze obowiązkowe! 
W ramach tęsknoty za wiosną, zimą, sama już nie wiem za czym bardziej ;) przedstawiam dziś kolejną Panią Królikowo w wersji " na różowo" . Nie do końca są to moje klimaty kolorystyczne, no ale skoro powstał Pan królik w błękitach to i różowa wersja musiała powstać.




Wypatrując słońca, żegnam się , buziaki :*

23 komentarze:

  1. Słodziutka jak cukiereczek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach te króliki:)ach te kropki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pani królikowa jest prześliczna:))pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę zajrzeć do twojej siostry :) Podziwiam twój zapał, mi się ostatnio nic nie chce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dzis strasznie wietrznie ale temp. 12 stopni to jest cos :)
    Krolisia w rozach bardzo przypadla mi do gustu.
    Przylaczam sie do zyczen.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne te Twoje króliki :) Różowy jest słodki..
    Ja odpuściłam maszynę całkowicie, z moim brzuchem nie mieszczę się i niewygodnie, więc na razie basta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani królisiowa przeurocza:) I jak tam, wypatrzyłaś w końcu to słońce gdzieś?:D U nas dzisiaj świeciło przez jakieś 20 minut popołudniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko dopiero dziś zaświeciło :) Co prawda już się dawno schowało za chmurami, ale akumulatory znów na kilka dni naładowałam :)

      Usuń
  8. Jakież cudowne te króliki Ci wychodzą :)
    Nie lubię różu, ale królisię pokochałam :D
    Słonka życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie jej w tych różowościach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna :) wszystkiego najlepszego dla Siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. witaj :) na fb poprzez stronę Tilda (która dziś udostępniła Twoją pracę) odkryłam Twój blog.
    Trafiasz w mój gust! Królik bardzo bardzo mi się podoba!!!!!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie i będę lukać :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna królicza panna :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Pani Królikowa jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne ,kiedyś może i ja tak będę potrafiła .Pozdrawiam cieplutko zapraszam do siebie
    http://szaroburaporka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny króliczek,a siostrze życzę wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Agato te stwotki są śliczne! Życzę dużo inspiracji! :) dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam Ciebie :)
    ... chciała bym zaprosić Ciebie na mojego bloga do grona obserwarów , oraz po odbiór WYRÓŻNIENIA :)... uważam że to co robisz robisz z pasją i wielkim sercem ... a ja doceniam takich ludzi :))... pozdrawiam i Gratuluje! :) i oczywiście życzę wielu pomysłów :)) Beata

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekności !
    pozazdrościć Pomysłów :)
    obserwuję już od dawna :D
    Pozdrawiam
    zapraszam do mnie :
    http://mojamalaskandynawia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ♥♥♥ zakochałam sie w nim♥

    OdpowiedzUsuń