Strony

wtorek, 25 grudnia 2012

Świąteczne skrzaty

Pamiętacie bajkę "Wiwat skrzaty"? Oglądałam ją w dzieciństwie i przypomniałam sobie o niej kiedy zaczęłam realizować zamówienie na świąteczne Tildy :) Tamte bajkowe miały identyczne czapki, ale dodatkowo miały długie białe brody , których moim skrzatom tym razem nie dodawałam :)
Podobne widziałam na kilku blogach, ale szablonu nie znalazłam. Pokombinowałam więc trochę i powstało takie oto towarzystwo.
W przyszłym roku na pewno stworzę ich więcej bo bardzo fajnie się je szyje :)

 




Chciałam Wam przy okazji tego błogiego, świątecznego lenistwa podziękować za wszystkie świąteczne życzenia :) Życzę Wam na tą resztę Świąt relaksu, wypoczynku i spokoju.

Buziaki i do zobaczenia po Świętach :*
Agata

21 komentarzy:

  1. Piękne skrzaty Agatko!!!
    Wesołych i pełnych radości Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę, by mijające świąteczne dni były takie o jakich marzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiary co góry przenosi,
    nadziei, która nigdy nie gaśnie,
    miłości w dużej ilości
    - od Bożej Dzieciny życzy…Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja co prawda tej bajki nie znam, ale te szyte maluchy i tak są dla mnie piękne!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne! tez ich trochę naszyłam w tym roku i również uwielbiam je szyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne skrzaty:)) Wesołych i cudownych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne skrzaty!!! Spokojnego i wesołego drugiego dnia świąt, Agatko :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Skrzaty są cudowne. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych , spokojnych , pełnych Bożej Łaski świąt życzy Aldona

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne skrzaty... tak bardzo chciałam uszyć w tym roku...i czasu zabrakło. Ale Twoje idealne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne skrzaty :)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe Skrzaty :)
    Wesołych Świąt! i wszystkiego dobrego poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudne skrzaty!!! Serdecznie pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęśliwego Nowego Roku!!
    Skrzaty są cudowne.
    Przymierzam się do uszycia skrzatów,ale nie wiedziałam że szablonów nie ma w necie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2013!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. W Nowym Roku życzę Ci dużo radości, powodzenia, zdrówka i realizacji większości marzeń. Niech to będzie szczęśliwa trzynastka:))


    Też szyłam przed Świętami takie skrzaty:
    http://magicznyzakatek.blogspot.com/2012/12/czerwono-mi-skrzaty-company.html

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne :) skrzaty są po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń