Strony

piątek, 2 sierpnia 2013

Anioł w różach

Nadal zabiegana, nadal roztargniona, nadal z tysiącem spraw na głowie....
Doba ciągle za krótka w ostatnim czasie. No ale cóż, kiedyś powiedziałam, ze wakacje to czas nudy- więc mam za swoje :) Nie pamiętam na prawdę kiedy ostatnio siedziałam choćby pół godzinki bezczynnie i już odrobinkę zaczynam tęsknić za chwilką ciszy, spokoju i nic nierobienia- ale na szczęście tylko odrobinkę.

Jak już ostatnio poinformowałam chyba wszystkie drogie Panie, które złożyły u mnie jakieś zamówienia, że w końcu powolutku zabieram się za ich realizację. Większość z nich to już zamówienia świąteczne :) Fajnie, że  w tym roku wiele osób myśli o tym już teraz, bo przed samym Bożym Narodzeniem czasu zawsze za mało.

A wracając do rzeczy, które już wykonane zostały, przedstawiam Aniołka.
Uszyty dla znajomej Aleksandry :) Pod różyczkową sukieneczką oczywiście schowane różowe pantalonki z koronką :)



15 komentarzy:

  1. fajna jest :) ja jeszcze jakoś nie miałam okazji na uszycie takiej sukenki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Anielinka śliczna i ma cudne ubranko.
    Pięknie się prezentuje.

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy Aniołek, taki różowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Twoje prace... są takie słodkie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Super...Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołek super:)
    Wszystko jest supr!!!!

    400 obserwator:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna anielica :) właśnie idę podziwiać inne Twoje dzieła :)
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem doprawdy, jak to się stało, że dotąd nie skomentowałam tego różanego anioła...? Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń